Ga naar inhoud

Video game probleem


rqsux

Aanbevolen berichten

Nu het probleem is ook maar met 1spel en ik zou niet meer weten waar het aan kan liggen als ik een server join kan ik niets meer opstarten van internet google chrome enz en nadien reageert het spel nietmeer en dan steam en dan is een reboot gewoon nodig. . .

Nu weet ik nietmeer of dit een hardware probleem is of niet of het gewoon aan het spel zelf ligt.

Heb ondertussen ook de support van het spel een mailtje gestuurd maar die wisten ook niet echt wat het probleem was moest een crash log doorsturen misschien dat daarmeer uitkomt als ik nog antwoord krijg van hun :)

Maar door die DNS dingens te doen is het internet toch al iets sneller waarvoor dank :)

Mvg,

RQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is hetzelfde bij alle servers ik denk dat ik het spel gewoon links ga laten liggen wel een verspulling van 50euro maarja^.^

Bedankt voor alle hulp zal nu nog even afwachten of hun support nog iets terug antwoord maar anders is het maar zo want ik zou het niet echt maar weten waar het probleem aan zou kunnen liggen.

Mvg,

RQ

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.