Ga naar inhoud

vraagje ivm internetbrowser


beun_co

Aanbevolen berichten

Hallo, kan er mij iemand uitleggen hoe dat komt als je nu bv. op je tablet in je googlebar iets in typt om op te zoeken dat ditzelfde dan ook verschijnt op je googlebar van je laptop en je smartphone. Dat je 3 maal dezelfde geschiedenis ziet op verschillende toestellen zonder dat je dit bv. ingegeven hebt op je laptop of op je smartphone. Heeft dit iets te maken met je gmail account ofzo?

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag beun_co,

Ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit ervaring mee gehad... Met andere woorden, ik heb dat zelf nog niet gemerkt en op het eerste zicht is dat bij mij niet het geval. ;-) Misschien dat alle apparaten die op jouw netwerk aangesloten zijn, automatisch cookies en geschiedenis bewaren in het netwerk en dat deze daarna toegankelijk en te zien zijn voor alle apparaten in dat netwerk? De toestellen die je gebruikt, zijn deze allemaal van een verschillende fabrikant of dezelfde ?

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, het heeft niks te maken met google account.

Google weet heel goed wie je ben en dat staat los van welke toestel je ook gebruikt.

Telkens als je iets typ in google weet google ongeveer wat je wilt.

Probeer ook eens YouTube dat ook van google is.

Je klik op de bepaalde ding en volgende keer als je weer bij YouTube komt zal google dingen klaar zetten voor jou.

Of anders gezegd: ze weten alles van jou.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.