Ga naar inhoud

inhoud van een programma venster is wazig.


jens

Aanbevolen berichten

ik zal het via een online upload doen, hier is het voorbeeld van het wazige vanop mijn laptop: wazig.png downloaden

en dit is vanop mijn vaste pc de goede kwaliteit dus: Duidelijk (andere pc).png downloaden

Je moet kijken naar het onderste gedeelte waar staat: optimalisatie van game, gamestream,shadowplay,.... als je de 2 vergelijkt is de een van mijn vaste pc (het bestand duidelijk(andere pc)) goed leesbaar, en is het bij het bestand (wazig) zo wat wazig , maar het best zie je het real life maar op deze printscreen kan je het ook zien.

ik hoop dat dit duidelijker is :)

aangepast door jens
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik begrijp niet goed waarom je die instellingen zo staan hebt?

Als je op kleiner zet en het vinkje verwijderd zoals hieronder weergegeven zou het in orde moeten zijn.

[ATTACH=CONFIG]36353[/ATTACH]

QUOTE]

Op bovenstaande kwam geen reactie.

En Het zal aan mijn leeftijd/ ogen liggen, ik zie helaas niet veel verschil.

Vermeld ook het merk, model en modelnummer van je laptop in volgend bericht.

En in een eerder bericht werd gevraagd welke Windows versie je eerst op die laptop gebruikt hebt en daar kwam ook geen antwoord op meen ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag

ik heb net mijn windows 8.1 geïnstalleerd

En in een eerder bericht werd gevraagd welke Windows versie je eerst op die laptop gebruikt hebt en daar kwam ook geen antwoord op meen ik.

en ik heb windows 8.1 pro (zoals je kan zien bij de info van dat programma)

In je eerste bericht vermeld je dat je net 8.1 geïnstalleerd hebt jij antwoord nu dat er 8.1 pro op staat, dat wist ik inderdaad al.

De vraag was welke Windows versie stond er voordien op en dat antwoord heb ik nog niet. Windows 7 zoals op de site vermeld?

Gaat het om een originele Windows 8.1 Pro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op je afbeelding uit bericht 9 valt te zien dat je versie 344.11 gebruikt voor je Nvidia kaart, heb je die zelf gedownload of was die standaard aanwezig bij de aankoop?

Grafisch is ook een Intel HD Graphics 4600 aanwezig of het daar iets mee te maken heeft??

Maar je laptop is pas aangekocht, je neemt bij problemen best contact op met de verkoper wegens je garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk mijn laatste voorbeeld als je het hier niet op ziet dan weet ik het niet meer hoe ik het moet duidelijk maken.

dit bestand is duidelijk leesbaar: duidelijk.png downloaden

en dit is vanop de laptop en dus niet duidelijk; wazig.png downloaden

maar dit kwam ik nu toevallig tegen omdat het hierop duidelijk te zien was, maar zoals eerder gezegd het is niet op alles sites dat het is, het lijkt alsof het bij een bepaalde weergave is ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze afbeeldingen zijn duidelijker.

Grafisch is ook een Intel HD Graphics 4600 aanwezig of het daar iets mee te maken heeft??

Ik kom terug op mijn vorig bericht.

Welk GPU wordt op welk moment gebruikt?

post-23245-1417705992,448_thumb.png

Zelf geen ervaring met de aanwezigheid ervan en de mogelijke instellingen.

Je zal hier moeten wachten op reactie van andere leden vrees ik.

Neem ook onderstaande link eens door.

Optimus Technology | NVIDIA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.