Ga naar inhoud

partitie volledig verwijderen


snowi

Aanbevolen berichten

Clarkie,

Ik heb het dan toch gedaan zoals u aanraadde en met goed gevolg! De actie is goed gelukt. Het duurde iets meer dan 3 uur doch ik heb "computer afsluiten na actie" aangevinkt en ben dan gaan slapen. Om dus vanmorgend te kunnen vaststellen dat alles prima verlopen is. Sorry dan voor mijn voorafgaande domme terughoudendheid, maar u begrijpt me wel als ik zeg dat het de eerste maal niet is dat men mij vraagt een handeling uit te voeren die ik dan door verkeerd begriipen, toch nog slecht uitvoer met nog meer problemen tot gevolg. Ik vond het alleen raar dat het 3 uur nodig had om te doen en dacht eerder dat zoiets enkele minuten maar duren zou. dus, ach ja,... noem het lekenangst maar zeker geen gebrek aan vertrouwen naar u toe. Daarvoor weet ik dat je te begaan en capabel bent met alles wat de PC (en PCH) aangaat. . In elk geval mijn grote dank voor de spontane hulp en sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.