Ga naar inhoud

Icoon printer kwijt


agie

Aanbevolen berichten

De installatie CD heb ik nog een keer geprobeerd nadat ik de link had geprobeerd en na installatie geen resultaat had.

Dus niet beide tegelijk.

maar ik kan me voorstellen dat dit verwarring brengt , sorry hiervoor!

Dus samengevat..... de printer en scanner werken maar ik heb nog steeds niet het icoon/ snelkoppeling voor het instellen van de scanner.

Onderstaande software die ik heb geïnstalleerd.

post-25089-1417705999,1398_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De software voor het instellen van je scanner zou te bereiken moeten zijn via start-> programma's-> .....de software van Samsung.

Zelf heb ik geen samsung printer maar een Canon, via onderstaande afbeelding kan je zien hoe je van de software een snelkoppeling op je bureaublad kan zetten.

post-23245-1417705999,1686_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met de rechtermuis op Samsungprinter klik , krijg ik het algemene keuzemenu te zien: openen- kopiëren .verwijderen enz.

Wel krijg ik als ik de PrtSc-knop druk de vertrouwde applicatie te zien en ook als ik via de startpagina van windows 8.1 aanklik 9 (ik werk nog met het oude startmenuknop)

maar daarna krijg ik toch de melding dat ik een scanapplicatie moet downloaden en kom dan weer terug op de pagina zoals te zien in bericht 21. :stupido2:

post-25089-1417706001,8162_thumb.jpg :confused:

post-25089-1417706001,7923_thumb.png

post-25089-1417706001,8573_thumb.png

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry....maar programma's staat niet in de lijst vermeld bij mijn start menu knop , ik gebruik de 'oude startmenu knop' ......... post-25089-1417706001,933_thumb.png

Helaas kan ik geen afbeelding hiervan maken , maar zoek ik in de lijst en klik ik Samsung aan dan krijg ik alleen de het volgende te zien .

post-25089-1417706001,9604_thumb.png

Open ik windows verkenner en open ik de mappen dan krijg ik te zien wat in bericht 9 staat........verder weet ik niet wat te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff....... Gelukt .......!

Programma staat bij mij niet in de lijst , maar door in het zoekvak 'printer' in te typen en de bestandslocatie te openen kwam ik de 'easy printer manager'' map automatisch bij de Aplicatie terecht en geopend en de snelkoppeling gevonden .....!!1 :congrats:Bedankt voor je oneindig geduld om me hierbij te helpen, jullie hulp is GOUD waard.

In ieder geval kan ik nu weer scannen/afdrukken.

post-25089-1417706002,1417_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem opgelost is. :top:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.