Ga naar inhoud

mediaplayer en mediacenter werken niet meer


sientje

Aanbevolen berichten

De problemen zijn pas begonnen begin oktober eerst wifi en nu problemen met geluid en soms beelden. Mediacenter werkt ook niet, start op maar doet niets. Waar vind ik de juiste driver voor audio? Daar de ventilatoren sterk blazen, dacht ik aan stof maar volgens de PC-hersteller was er praktisch geen stof aanwezig en hij zei dat temp van 85gr normaal zijn. Hij had veel spyware verwijderd en wifi werkte bij hem weer maar toen ik thuiskwam, geen wifi en ik kreeg een zwart scherm met foutmelding en de vraag voor systeemherstel. Deze stommerik (ikke dus) heeft dit in een impuls gedaan en ik wist direct dat dit compleet fout was want de spyware stond er weer op. De PC-hersteller was woedend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De problemen zijn pas begonnen begin oktober eerst wifi en nu problemen met geluid en soms beelden. Mediacenter werkt ook niet, start op maar doet niets. Waar vind ik de juiste driver voor audio? Daar de ventilatoren sterk blazen, dacht ik aan stof maar volgens de PC-hersteller was er praktisch geen stof aanwezig en hij zei dat temp van 85gr normaal zijn. Hij had veel spyware verwijderd en wifi werkte bij hem weer maar toen ik thuiskwam, geen wifi en ik kreeg een zwart scherm met foutmelding en de vraag voor systeemherstel. Deze stommerik (ikke dus) heeft dit in een impuls gedaan en ik wist direct dat dit compleet fout was want de spyware stond er weer op. De PC-hersteller was woedend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je probleem opgelost is. :top:

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.