Ga naar inhoud

Rundll32 foutmelding


Carni

Aanbevolen berichten

Eerst die printscreen ... typ in je zoekvak eens de opdracht regedit. Daarmee kom je uit in het register van de PC. Doe daar via "zoeken" eens een search naar het bestand 42DC18CT.cpp. Indien je dat zou vinden, laat dan even weten welke aanduiding er in de linkerkolom gekoppeld is aan dit bestand. Dat kan je zien aan het open omslagje (enveloppe) in die linkerkolom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is vreemd ... die foutmelding moet de bestandsnaam toch ergens op je PC gaan ophalen, om deze dan te projecteren :dong:

Overloop eens manueel je Program Files of Program Files (x86) weer op zoek naar datzelfde bestand van de foutmelding. Is wel wat werk, maar als het register het niet aangeeft is dit nog de enige resterende mogelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me nog herinneren dat dit bestand in de map "Program Data" stond toen het werd gevonden door AVG tijdens de scan via het Boot menu (mijn PC was toen vergrendeld door het politievirus). Dit bestand heb ik toen zelf verwijderd omdat ik dacht dat het met het virus te maken had.

Ik vermoed dat dit bestand niet wordt gevonden omdat ik het zelf dus heb verwijderd. Ik heb gezocht met de zoekfunctie in de map "Program Data" maar dat heeft niets opgeleverd. Is dit bestand misschien terug te krijgen via service van Microsoft? En heb je enig idee waar dit bestand voor dient?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kape,

Het is een lastig verhaal met het missende bestand. Misschien is het een idee om eerst de andere 2 problemen nog te bekijken?

- In mijn Windows beveiligingscentrum is nog steeds alles uitgeschakeld en kan ik ook niets inschakelen. Als ik beveiligingscentrum wil inschakelen krijg ik de melding dat de Security Center-service niet is gestart. Vreemd! Dit was voorheen altijd allemaal in werking en up-to-date.

- Ook Netwerkcentrum doet nog steeds vreemd. Ik kan geen verbinding maken met wifinetwerken omdat ze niet weer worden gegeven. Internet via vaste netwerkkabel werkt wel prima.

Heb je enig idee hoe ik alles weer normaal kan laten werken?

Bedankt voor de moeite!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Windows Repair all in One.

Even naar onder scrollen en klikken op tweaking_download.gif - Direct Download

Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten

Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten.

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup.

Daar klik je bij System Restore op Create.

Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

35806d1411239748-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr3.jpg

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang.

35807d1411239787-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr4.jpg

Erna klik je op Next.

In het venster dat je dan ziet klik je open repairs.

35809d1411241073-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr8.jpg

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System.

Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs.

35808d1411240721-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.