Ga naar inhoud

microsoft office starter 2010


jan64

Aanbevolen berichten

Zelf kan ik niet zien wat er op jouw computer gebeurd als je een bepaalde handeling uitvoert, dus zal je zoveel mogelijk juiste info moeten geven.

Wat gebeurt er wel als je bericht 19 uitvoert?

Het oudste herstelpunt dat je had was van 30/10 dus na het uitvoeren van het topic spyware. Een ouder punt was beter geweest.

krijg je nu nog de volgende foutmelding:

mijn microsoft office starter 2010 geeft bij opstarten foutcode 30015 (run virtualization...)

Ik ben niet vertrouwd met die starter pakketten die mee geleverd worden met een computer. Was er een beperking in tijd wat betreft gebruik?

Geef het merk, model en volledig modelnummer door van je computer.

Je had het er over dat iconen van je bestanden rood werden? Maak er eens een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Na overleg met een collega zijn we van mening dat je huidige Office starter herstellen/ herinstalleren niet zal lukken, helaas andere oplossingen om die Office starter zo aan de praat te krijgen zijn er ook niet. :dong:

Indien je met een Office pakket wil blijven werken heb je de keuze tussen de aankoop van een volwaardige Office versie ( en je huidige verwijderen met Revo uninstaller) of je computer terug zetten naar fabrieksinstellingen (dag van aankoop) waardoor office starter het wel weer zal doen.

Het terug zetten naar fabrieksinstellingen houd wel in dat alle persoonlijke bestanden en achteraf geïnstalleerde software verwijderd worden.

Een back-up maken van persoonlijke bestanden en instellingen is dan een must.

Indien je het ziet zitten om met een alternatief programma te werken ( gratis software) kunnen we je Apache OpenOffice of WPS Office aanbevelen.

Aan jouw de keuze en als je nog vragen hebt of hulp wil geef je maar een seintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.