Ga naar inhoud

my start search verwijderen


Aanbevolen berichten

Ja deze is het. :-)

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).


  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
autoclean;
emptyfolderscheck;delete 
emptyclsid; 
startupall; 
filesrcm;


  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een kladblokbestand.

Kopieer onderstaande code in dit kladblokbestand:

@ECHO OFF 
IF EXIST log.txt DEL log.txt 
ECHO Deleting folders>>log.txt 
FOR %%I in ( 
[color=#000000]"C:\Users\Eigenaar\AppData\Local\Popcorn Time"[/color]) DO ( 
IF EXIST %%I ( 
RD /S /Q %%I 
IF EXIST %%I ( 
ECHO %%I not deleted>>log.txt 
) ELSE ( 
ECHO %%I deleted>>log.txt) 
) ELSE ( 
ECHO %%I not found>>log.txt)) 
START NOTEPAD.EXE log.txt 
DEL%0

Ga naar Bestand - Opslaan als.

Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad

Bij "Bestandsnaam" zet je: verwijderen.bat.

Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).

Klik op de knop Opslaan.

Dubbelklik op verwijderen.bat om uit te voeren.

Hoe gaat het nu met de problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jion,

De pc loopt sneller en het lukt me om vlekkeloos de browser te openen. Ik ben er zeker van dat door Uw hulp onze pc weer wat rommel armer is.

Wat ik me afvraag: hoe komt het dat is ik met een ( gratis versie ) Avira en microsoft Essentials en malwarebytes toch nog zo veel junk binnen krijg? Zijn deze dan toch niet zo performant?

Ik wil U alvast hartelijk bedanken en meegeven dat ik ten zeerste deze gratis service die op deze site wordt aangeboden waardeer.

Grts,

Mike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft Security Essentials presteert ronduit ondermaats. Avira is stukken beter, maar geen enkele virusscanner is feilloos.

Er hangt heel veel af van je eigen klikgedrag. Vb. bij installatie van een programma de "gratis" extra's vergeten uitvinken waardoor je adware binnen krijgt...

Let daar wat op en je hebt al veel minder kans op dergelijke rotzooi.

Om de gebruikte tools en de besmette herstelpunten te verwijderen, mag je het volgende nog uitvoeren:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Als je verder geen vragen meer hebt, mag je deze topic als Opgelost markeren. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.