Ga naar inhoud

internetprobleem sinds vandaag 2 dagen geleden nieuwe router geplaatst


romijo

Aanbevolen berichten

Dank je ik ga morgen met onsbrabantnet bellen, hopelijk krijg ik geld terug dan kan ik zelf elders in onze vertrouwde winkel MyCom een betere halen

ik dank je voor al je moeite die je voor me deed, en hou de topic nog effe open om te vertellen hoe het verder verloopt.

fijne zondag nog!!

vr. gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juisterr, ik heb inmiddels contact gehad met onsbrabantnet die hebben mij uiteindelijk 2 opties gegeven 1. terugsturen geld terug 2. bij siteCom telkens instellingen veranderen wij gaan waarschijnlijk kiezen voor optie 1. omdat ik inmiddels vele reviews gelezen heb met zeer slechte ervaringen over deze router en i.d.d. steeds uitval van internet.

word vervolgd....... vr.gr. Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Juisterr, inmiddels nieuwe router bij MyCom gekocht en wat denk je het probleem is er nog steeds heb nu gisteren met onsbrabantnet wederom na de zoveelste keer contact gehad moest nu het internet zonder tussenkomst rechtstreeks op modem testen, geeft het zelfde probleem, bij ons brabantnet zien ze optimaal internet op ons adres

ja dat geeft hij hier ook aan dat 't optimaal is maar niets is minder waar, nu weer een screenshot van speedtest gestuurd naar ons brabantnet op dat antwoord zit ik nu weer te wachten.

Ik dacht zal dit even aan je vertellen de rest volgt weer als ik weer wat wijzer ben geworden.

 

vriendelijke groet Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.