Ga naar inhoud

Koptelefoon


Kurtt

Aanbevolen berichten

Ik kan daar geen oordeel over geven maar op deze pagina wordt zowel negatief als positief vermeld.

Wat me vooral opvalt is dat het blijkbaar goed werkt bij gewone TV kijken zonder andere toestellen en dat je ver genoeg van andere mensen moet wonen om geen andere geluiden of ruis te horen.

Nu kan ik niet over oordelen in mijn geval want de dichtbij zijnde buur woont op 100 meter vanaf.

Wat wel zo is in mijn geval dat bij versterker en maximaal geluid op koptelefoon dat de versterker geluid moet beperken anders daalt het geluidsterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@stegisoft

Bedankt voor je opzoekingswerk! Inderdaad, er zijn zowel positieve als negatieve commentaren.

 

Het probleem is dat mijn neefje die draadloze koptelefoon eigenlijk morgen op nieuwjaarsdag wil hebben als nieuwjaarscadeau. In bericht 6 staan een aantal winkels waar ik vandaag nog naartoe kan. Stegisoft, kan je uit die winkels misschien de beste koptelefoon kiezen (en zeggen in welke winkel)? Hij wil ook met de "xbox" kunnen spelen met die draadloze koptelefoon zodat hij rustig in zetel kan zitten en niet gestoord wordt tijdens het gamen :) En hij moet dus ook voor de tv zijn (een philips tv), en liefst zo min mogelijk ruis maar ik wil wel gene van 200 euro kopen, da's erover (dus een beetje ruis mag dan?).

 

Welk is dan een goeie van de winkels uit bericht 6 die ik nu kan gaan kopen....... mag 100 euro kosten of iets meer......

 

Dikke merci alvast voor het opzoekingswerk !

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik heb de Philips SHC5102 gekocht.

zaten zelfs 2 koptelefoons in :top: .

Het is niet voor xbox maar als je nog iets apart had of zoiets kon je het ook voor de xbox gebruiken. Een soort van aansluiting. Ken er niet veel van. Maar ik heb al gebeld en hij is heel content met dit Philips product want wordt toch hoofdzakelijk voor tv kijken gebruikt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.