Ga naar inhoud

Windows 8 vervangen door Windows 7


koeneb55

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen om bij mijn acer laptop, om te zetten van win8 naar win 7.

Deze heb ik overgenomen van mijn zoon, maar hou niet van win 8, en nu wil ik er win 7 op hebben, kan ik dit doen door de schijf te formatteren, en dan win 7 er op te zetten?

Of zijn er andere stappen die ik moet ondernemen.

En kom aub niet met de antwoorden win 8 is goed en waarom naar 7. Dit is een keus die ik zelf maak, dat doen anderen ook als ze een auto of tv of spelcomputer kopen.

Dus aan die discussie heb ik geen zin in, ik kies er voor.

Voor het beantwoorden, mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan win 7, 32bit Oem te installeren, deze had ik al op mijn hoofd pc zitten is een maand oud.

Euh.... je kan die Windows versie niet meer op een andere computer installeren.

Best installeer je ook een Windows 7 64 bit versie​ en dus niet de 32 bit, de hardware drivers voor een Windows 7 64 bit zijn terug te vinden via deze link (klik erop), wel nog je model en modelnummer selecteren.

post-23245-1417706033,2692_thumb.jpg

Ben je in het bezit van een recovery disk om je laptop terug naar fabrieksinstellingen te zetten?

Best maak je een image van je huidige systeempartitie, moest er een probleem zijn kan je die nog altijd terug zetten.

Als je Windows 7 installeert formatteer dan enkel de partitie waar Windows op staat, in principe de C.

De handleiding hoe je best Windows 7 kan installeren vindt je terug via deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.