Ga naar inhoud

Muziek van Youtube naar mediabibliotheek kopiëren.


areyan

Aanbevolen berichten

Mijn laptop werkt metwindows 7. Het lukt me maar niet om gedownloade singeltjes van mijn mapdownloads naar de mediabibliotheek van windows media player te kopiëren.

Er zijn ook enkele van mijngedownloade singeltjes per toeval – want ik weet niet hoe het gebeurde - op mediabibliotheekgesprongen en die kan ik dan weer niet verwijderen. HELP asjeblieft.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ areyan,

Zelf heb ik nooit problemen gehad, met het toevoegen en/ of verwijderen van (CD muziek) mp3 liedjes naar de mediabibliotheek van WMP.

Maak even een testje met een CD muziek, rip de CD muziek naar mp3 formaat en voeg toe aan mediabibliotheek van WMP.

Ik neem aan dat dit goed zal gaan.

Het probleem dat u heeft, heeft vermoedelijk te maken dat die mp3's beschadigd en/of corrupt zijn en/of beestjes bevat, dat zijn gedownload mp3's van YouTube, wat eigenlijk illegaal is wegens auteursrecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ areyan,

Illegaal!!! Van YouTube? Dat wist ik niet.

Nu wel dus xD

Bestaat er dan een steengoede legale, eventuele betalende site, waar men muziek uit de 'zestigerjaren' kan downloaden.

Ik zou in iTunes Store gaan zoeken.

(p.s. heb zelf géén ervaring mee) Rechten vrije muziek:

Electrobel

Belgische community voor underground electronica, waaronder ambient, breakbeat, drum'n'bass, goa en house. Je kan hier je zelfgemaakte muziek delen met anderen. De muziek wordt verspreid met een rechtenvrije Creative Commons licentie: gratis downloaden of beluisteren

Free Music Archive

Het FMA (Free Music Archive) biedt een flinke collectie rechtenvrije, meest electronische muziek. Een goede bron voor - bijvoorbeeld - achtergrondmuziek of samples

A Jazz Anthology MP3 Choose listen download MP3 tunes jazz artists

https://archive.org/details/audio

Groot archief met rechtenvrije muziek, concerten, audioboeken en podcasts. Geen bekende namen, wel een goede vindplaats voor - bijvoorbeeld - achtergrondmuziek

https://www.jamendo.com/en/welcome

Website voor muziek met een Creative Commons licentie: gratis muziek downloaden, en vrij verspreiden. Veel electronica, rock en experimentele muziek van onbekende muzikanten. Je kan ook je zelfgemaakte muziek uploaden

Newgrounds.com ? Audio Portal

Rechtenvrije muziek, waaronder veel trance en dance. Veel is ook geschikt als achtergrondmuziek. De muziek mag gebruikt worden in niet-commerciële projecten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.