Ga naar inhoud

Muziek van laptop op iPad zetten.


bkk

Aanbevolen berichten

Ik wil die Gadwin in het Nederlands.Maar vind het nergens.Het moet bestaan want jij hebt de Nederlandstalige versie.Ik krijg enkel Engels versies.

Gadwin is gewoon in het NL taal hoor xD, tenminste ik gebruik de freeware zoals in dat artikel is vermeld, ook de download link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat u Gadwin-download-bestand eerst in een download map gaat opslaan, in plaats van rechtstreeks installeren ?

En vervolgens ☞ klik met de rechtermuisknop op PrintScreen.exe en kies Als administrator uitvoeren ?

Anders dan weet ik het niet.

- - - Updated - - -

Via onderstaande kunt u ook een screenshot toevoegen in een bericht.

547088d090ef5-Schermafbeelding_2014-10-18_om_15.51.53.png

54708ae56c815-Schermafbeelding_2013-11-06_om_23.56.02.png

54708b27701b5-Schermafbeelding_2013-11-06_om_23.56.16.png

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi iEscape,

Het lukt niet.Ik volg je richtlijnen maar lukt niet.Ik kan het bestandje ook niet openen als administrator,ik kan het enkel openen,meer niet.En dan is Gadwin van in het begin in het Engels.Een bestandje via een knipprogramma hier bijvoegen lukt blijkbaar ook niet.Heel raar,ik krijg er koppijn van.Maar ik dank u enorm!Toch al veel bijgeleerd!!.

Greetz,

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.