Ga naar inhoud

Adserver krijg ik niet verwijderd uit Google Chrome


Aanbevolen berichten

Goed zo.

Als alles in orde is, mag je onderstaande nog uitvoeren om de gebruikte tools en de besmette herstelpunten te verwijderen:

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:


  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-51024-1417706065,6775_thumb.jpg

Helaas ... terug hetzelfde, opnieuw popups (zie afbeelding) en wat me nu opvalt is dat het telkens wanneer ik op jullie link klik van uw antwoord (link = "om de reactie te bekijken, klikt u op bovenstaande link) dan krijg ik de 3 extra tabbladen ?

Het is alsof wanneer ik op die link klik dat alles opnieuw begint ? Zou dit kunnen dat er iets meegestuurd wordt dat dit terug activeert ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijkt inderdaad te werken, heb nog eens getest en de drie tabbladen krijg is dus wel degelijk wanneer ik op jullie link druk ?

Het was steeds van dan af dat ik ook bij iedere nieuwe website die ik opende dat de reclame begon, als ik deze websites dan sloot en weer opnieuw opstart bleef de reclame aanwezig alsof ze geïnfecteerd werden ?

met deze blokker zal dit misschien opgelost zijn hoewel dit zonder deze blokker dus nog wel degelijk aanwezig en hardnekkig blijft ?

- - - Updated - - -

doch komt deze reclame terug, programma "adblok" meld gewoon hoeveel reclame er is maar blokt niet af wanneer je de desbetreffende website terug opstart ?

Of ik doe iets niet goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pagina opnieuw laden is voldoende om die optie te activeren.

Extra nota... Zorg ervoor dat je Security software uitschakeld is tijdens het installeren en gebruik van E-Peek.

Dit omdat deze scanners bepaalde componenten die E-Peek gebruikt, onterecht zien als geïnfecteerd en E-Peek zullen blokkeren.

Kijk hier indien je niet weet hoe je je Antivirus, Firewall en/of Antispywarescanner moet uitschakelen.

Download E-PeekSetup.exe naar je bureaublad.

Dubbelklik erop en volg de instructies.

Op het einde van de installatie, zal E-Peek opstarten.

Klik OK op het eerste scherm en vervolgens "Scan".

Post de log.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.