Ga naar inhoud

Flash Player Instaleert Niet


dude001

Aanbevolen berichten

ik heb pas de pc opnieuw geinstaleerd, maar by het instaleren van flashplayer loopt er iets mis. als ik het programma wil installeren gaat alles goed tot dat het instalatiescherm moet openen. ik heb een hele tyd gewacht maar er opent niets van flashplayer. als ik dan nog eens wil proberen zegt het dat het programma bezig is en dat het maar 1 keer kan tegelijik kan draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

daar heb ik ook al tussen gekeken maar ni direkt iets tussen gevonden. daar staat ook als je die melding krijgt dat je op ok moet klikken en dat dan 1 van de 2 sluit en de andere gewn verder doet. maar ik geloof nooit dat het meer als een halfuur duurd voor dat het instalatiescherm begind. en heb ook al geprobeerd mijn virusscanner uit te schakelen maar dat helpt ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herstart je computer.

 

Voer je de download van de laatste versie uit vanaf deze link?

Verwijder het vinkje bij de optionele aanbieding.

 

Vensters die je krijgt.

 

post-9560-0-07223800-1418127581_thumb.pn

 

post-9560-0-46949000-1418127593_thumb.jp

 

post-9560-0-12008600-1418127611_thumb.jp

 

Dan moet je naar de locatie waar de download staat, dubbelklik erop.

 

post-9560-0-21127600-1418127682_thumb.jp

 

Klik op uitvoeren.

 

post-9560-0-67015300-1418127729_thumb.jp

 

Je krijgt volgend venster.

 

post-9560-0-00964700-1418127815_thumb.pn

 

Dan wordt de installatie uitgevoerd.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb opnieuw opgestart en nog eens geprobeert en nog steeds hetzelfde. de versie die jij hier doorgeeft had ik ook geprobeert maar ik krijg het laaste venster niet te zien, zelfs niet na 10 min wachten wat volgens mij toch niet echt normaal is. en als ik dan by taakbeheer by processen ga kijken sta die er wel tussen maar er  gebeurd niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus je hebt het alles wat met adobe flash te maken heeft gesloten in taakbeheer en dan geprobeerd om opnieuw te installeren?

Je geraakt tot aan het venster "uitvoeren" maar verder gebeurt er niks?

 

 

Controleer eens of je bij programma's en onderdelen iets van Adobe flasplayer terug vindt en verwijder het dan.

Voer dan onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

Herstart dan de computer en probeer opnieuw te installeren met het bestand dat je gedownload hebt via bericht 6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.