Ga naar inhoud

DSL G624T


Velibor

Aanbevolen berichten

Dlink G624 T zie DSL-G624T Wireless 4-Port ADSL Router with Firewall/QoS Control (ADSL 2/2 Compliant) | D-Link UK (had ik nog voor B-box 2)

Ik heb deze vraag al eens gesteld, maar ik kom maar niet tot een werkend systeem !

Kan er iemand,  mij toch wat meer helpen omtrent het configureren van de DSL G624T ?

 

Hallo,

De wifi van Belgacom B-box2 is niet krachtig !
Zou het mogelijk zijn om de voornoemde router te gebruiken met de B-box2 om alzo de wifi-verbinding in huis te versterken ?
Zo ja, hoe ?

Velibor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe eens het volgende zonder gebruik te maken van de Dlink G624 T

 

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.
Open de verkenner en klik op de C schijf.
Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.
Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt nu enkele mogelijkheden.

1. je maakt een 2de wifi netwerk met de DSL_G624T dat volledig losstaat van het wifi netwerk van de BBox.

2. je maakt het wifi netwerk met de DSL_G624T en schakelt de wifi van de BBox uit.

3. je maakt een "roaming" netwerk waarbij de beide toestellen een wifi netwerk hebben dat zich gedraagt als een enkel netwerk.

 

De opties 1 en 2 zijn relatief eenvoudig te doen.

Voor optie 3 is er meer manipulatie nodig op de BBox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.