Ga naar inhoud

optiextension.dll?ID=8uF8F11àRMA2KfATwSXcgcFxQiNQvt9r........


Jive1

Aanbevolen berichten

Hey!

Goeie morgen allemaal!

Mooie nieuwe layout! Knap zo...

 

Ik heb eergisteren mijn Windows7 volledig opnieuw geïnstalleerd, omdat alles vervelend traag en onstabiel was geworden, na ongeveer één jaar werken.

Ik heb bij mijn Windows7 voor de eerste maal Internet Explorer 11 geïnstalleerd. Tevoren had ik IE 10; en daarvan was ik zeer tevreden, dus dacht ik: ik ga met MS maar mee en steek er IE11 in nu. Aanvankelijk was alles echt prima.

Na een tijdje merkte ik dat Google Chrome zich ermee gemoeid had. Ik hou niet van al die Chrome-toestanden en supplementaire toolbars, en heb alles wat ik van Google Chrome vond eraf gegooid, deels via Configuratiescherm met Software, deels ook manuaal verwijderd. Ik weet niet juist meer wat ik allemaal verwijderd heb, maar alleszins de zaken waar duidelijk Google Chrome achter zat....

Mijn IE11 werkt nu op 't eerste zicht wel goed, maar ik vrees dat er toch iets is misgegaan....

Als ik mijn Outlook mailprogramma sommige mails bekijk, en de links naar Internet aanklik, dan krijg ik bijna altijd een berichtenvenstertje en daar staat wat in dat ik niet volledig kan meegeven, maar het begin van de boodschap is alleszins ...

 

    Kan  het volgende bestand niet openen.
    Bestand:  optiextension.dll?ID=8uF8F11àRMA2KfATwSXcgcFxQiNQvt9r.....

Maar wat er staat in de plaats van die puntjes kan ik dus niet weergeven hier. En ik vermoed/hoop dat jullie dat al wel ergens meer gezien hebben, en me kunnen zeggen wat ik moet doen, want....

Sindsdien moet ik telkens ik wil kijken/lezen wat zo een link me zou moeten laten zien, aangeven met welke toepassing ik dat moet openen, en als ik dan op het icoon van IE11 klik, dan is verder alles leesbaar en in orde.....

IK zou erg blij zijn als jullie me dit jaar nog éénmaal kunnen helpen.

Ondertussen, Kerst is voorbij, maar Nieuwjaar komt nog, dus beste wensen voor 2015!

Greetz

Jive1

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.