Ga naar inhoud

automatisch onderhoud in windows 8.1


Astrid1971

Aanbevolen berichten

heb ik nog een vraagje, die hier misschien niet thuishoort, sorry daarvoor, ik sluit m hierna ook. ik heb alles uitgeschakeld voor de ssd.

het ius ook gedaan met het klokje nu.

 

 

de vraag: ik hoor net in de computer winkel waar ik was voor de desktop van mijn man, dat ik anno 2070 niet kan spelen op mijn t200 ta omdat de processor dan na 4 maanden naar zijn grootje is. het spel is grafisch niet zo zwaar dus ik vraag me af of dit ook echt zo is. mijn broer heeft de t100 en die speelt strarcraft op dat ding.

 

dankjewel nogmaals voor al je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

de vraag: ik hoor net in de computer winkel waar ik was voor de desktop van mijn man, dat ik anno 2070 niet kan spelen op mijn t200 ta omdat de processor dan na 4 maanden naar zijn grootje is. het spel is grafisch niet zo zwaar dus ik vraag me af of dit ook echt zo is. mijn broer heeft de t100 en die speelt strarcraft op dat ding.

 

dankjewel nogmaals voor al je hulp

 

Daar kan ik je zo geen antwoord op geven, helaas.

Maar je kan naar deze link gaan om na te gaan of je T200 A geschikt is om dat game te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.