Ga naar inhoud

Samenstelling game pc


Aanbevolen berichten

Hier ben ik zéér veel mee Yannick, bedankt!

 

Zeer waarschijnlijk zal het deze set-up worden, maar dan voorlopig toch met het 8Gb geheugen om er iets af te knibbelen.

Verder zeer mooie samenstelling, ook de goedkopere voeding (die eveneens modulair is!) en betere GPU is mooi meegenomen!

 

Behuizing wens ik te behouden, vind dit naar mijn smaak toch wel één van de mooiste beschikbaar. Levertijd speelt absoluut geen rol voor me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat u er content mee bent!

Let op dat u bij Azerty ook wat korting kan krijgen als u de PCH actiecode invult.

 

U kunt met uw geheugen zien of u voor 1 module van 8GB gaat of voor 2 modules van 4GB.

U moet dan opletten dat bij die eerste keuze u later nog een 8GB module moet bijplaatsen en bij die laatste keuze later 2x4GB moet bijplaatsen.

 

Ook iets om te onthouden is dat 8GB modules momenteel waardevaster zijn dan 4GB modules op de 2e hands markt, dus mocht dat een puntje zijn die belangerijk is voor je dan is dat zeker het bedenken waard.

 

Nadeel als je nu voor 1x8GB gaat is dat je niet in dualchannel draait, dit kan wel eens nadelige prestaties hebben, heb is natuurlijk aan jou zelf om te bedenken over hoeveel tijd je eventueel wilt upgraden, als je denkt dat dit lang gaat duren is 2x4GB wellicht verstandiger om meer prestaties te verkrijgen.

 

Veel plezier alvast met uw nieuwe pc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht verstandig om heel even te wachten tot er prijzen hiervan bekend zijn

http://nl.hardware.info/nieuws/42401/ces-crucial-introduceert-mx200--en-bx100-ssds

 

Dacht er even niet aan dat de CES nu bezig is, er komt erna wellicht veel nieuw spul uit waardoor je wellicht goedkoper aan het oudere materiaal kan komen, of beter het nieuwe direct kan kopen (er komt ook een m.2 variant van, wellicht ook interessant)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me op dit moment een heel goed idee. (zag dat corsair vandaag ook een nieuwe lijn ssd's had aangekondigt)

Ik verwacht dus een dezer dagen wel nederlandse prijzen voor de crucials en de corsairs, wellicht komt OCZ ook nog met nieuwe ssd's (hoewel ze recentelijk nog wat gelanceerd hebben).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waarschijnlijk het resultaat van de nieuwe hardware die op stapel staat, zoals ik zei, het is interessant te wachten als er een hoop nieuw hardware uitkomt omdat dan het oude goedkoper word, of het nieuwe nog sneller voor dezelfde prijs.

 

Wat ik overigens vergeten was, hoe wil je windows installeren, want anders moet er nog ene dvd speler worden toegevoegd.

Als je een andere pc ter beschikking hebt zou je een usb stick kunnen maken (dit gaat ook een stuk sneller met installeren).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.