Ga naar inhoud

Powerline adapter


superstef8

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe desktop aangeschaft maar hier had ik helaas geen wifi op. Ik heb dan maar een usb wifi adapter gekocht maar hierdoor is mijn internet en dat in heel het huis zeer traag geworden. Aangezien ik redelijk ver van onze moden (Belgacom Bbox 2) zit, zou ik graag met een powerline adapter internet willen leggen op mijn kamer. We hebben ook al tv via powerline, kan ik dan ook nog internet via powerline doen? En heb ik een wachtwoord nodig om via de kabel internet te krijgen en zo ja waar vind ik dat? Ik heb een goede internetverbinding nodig aangezien ik vaak online game. Weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dan nog ene powerline aanlegt zou ik zien dat deze via een andere groep kan lopen zodat je zo min mogelijk interferentie hebt.

Hoe ver zit je precies van je box vandaan? en welke adapter heb je gekocht voor je pc?

 

Wellicht is een betere router en adapter een betere oplossing dan powerline afhankelijk van de afstand.

Zeker als je wilt gamen is een lage ping belangrijk, en ik weet niet hoe deze is met powerline (geen ervaring mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.