Ga naar inhoud

gaming probleem


pipo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op deze site kan je onmiddellijk zien of je PC een bepaald game aankan.

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Gewoon het gewenste game selecteren, toestaan dat er een activeX control geïnstalleerd word (kan nadien weer verwijderd worden), en je PC word geanalyseerd op gebied van hard- en software in functie van het geselecteerde game.

Na de analyse krijg je ev. tips om je configuratie aan te passen om het game optimaal te spelen.

Dit kan problemen zoals vastlopen en/of slecht opstarten voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag XFX R7 240 grafische kaart gaan kopen geugen ddr2 verkochten ze niet meer nieuw in media markt alles zou ddr3 geworden zijn en zou niet gaan op in de plaats van ddr2 geheugen.

processor moet ik nog zien te vinden niet te duur want is al iets oudere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

r7 240 is echt wel het minimale voor WoT

 

ddr2 is inderdaad niet erg gangbaar meer tegenwoordig, dit jaar zijn ze begonnen met ddr4, ddr3 blijft nog wel wat jaren gangbaar, zeker in het instap en middensegment, maar ddr2 is ondertussen wel helemaal voorbij.

 

woont u in nederland of in belgie? Er is 2e hands veel te krijgen. Zeker ddr2 en wat socket 775 spullen.

Als u deze kanalen niet vertrouwd kunt u mij ook een PM sturen, ik heb nog wel een en ander liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ddr3 past fysiek niet in een ddr2 slot, dus probeer dat aub ook niet.

Wat bedoelt u dat u niet weet waar de oude grafische kaart staat?

Zie waar de kabel van uw scherm op aangesloten is, dit is dan de oude grafische kaart.

Als deze op het moederbord is aangesloten dan kunt u de nieuwe grafische kaart in het pci-e 16 slot steken.

Dit is het grootste sleufje welke u kunt zien, de 2e van boven geteld, ik heb hem blauw omrand in de bijlage

post-45-0-83300200-1420921148_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de doos van uw videokaart bedoelt u? Dat is ander geheugen, namelijk voor de videokaart, die heeft niets te maken met het geheugen op het moederbord. (een videokaar gebruikt gddr3, of het sneller gddr5).

 

Om je software te verwijderen moet je naar je configuratiescherm gaan, daar software kiezen, dan bladeren naar AMD of Nvidia, afhankelijk welk merk er hiervoor inzat en dan kiezen voor deinstalleren.

 

Ik weet dat er een driver cd bij de nieuwe videokaart zit, maar je kan beter de nieuwste versie downloaden, de cd is vaak al weer verouderd.

U kunt hier nieuwe drivers downloaden: http://support.amd.com/en-us/download

 

Als u er niet uitkomt kan ik ze helpen zoeken, ik moet dan wel exact weten welk besturingssysteem u heeft (welke windowsversie, en of dit 32 of 64 bit is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.