Ga naar inhoud

leeg bureaublad


petervdv

Aanbevolen berichten

Help, nadat ik de inhoud van usb stick op mijn laptop zette zag ik een 4 tal mapjes op mijn bureaublad staan zonder benaming die niet van mij waren, de snelkoppelingen van outlook, chrome, prullebak enz waren wit. bitdefender was bezig met wekelijkse diepe scan en had al na 85% al 8 bedreigingen.

Heb toen de scan gestopt en de bedreigingen verwijderd, had ook keuze van niets te ondernemen of te herstellen.

Normaal zet de scanner alles in quarantaine maar omdat ik scan niet had laten doorlopen heb ik zelf moeten kiezen en ben bang dat ik iets te veel verwijderd heb. Kreeg regelmatig onnodige meldingen van scanner en mijn asus laptop van 7 jaar heeft eigenlijk van in begin slecht gewerkt, te weinig geheugen voor vista enz, heb toen xp laten opzetten en was toen een verbetering maar niet perfect. Nu heb ik een leeg bureaublad, rechtermuisknop werkt niet en in veilige modus heb ik ook alles eens geprobeerd maar steeds zwart scherm.

Bij taakbeheer, nieuwe taak maken staat chrome in balk maar al verschillende mappen, bestanden en internetadressen ingegeven zonder succes, steeds melding : er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld, maak een koppeling via het onderdeel mapopties v/h configuratiescherm.

Als ik op bladeren klik kan ik wel mijn programma's en bestanden zien staan maar kan er niets mee doen.

Zou anders alles opnieuw installeren maar hoop nog ergens dat het een foutje was van mij door verwijdering door bitdefender

 

Mvg

Peter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.