Ga naar inhoud

Google Maps: kaart verschijnt niet


PaulSA

Aanbevolen berichten

Als je een RSIT logje wil plaatsen voor analyse, doe je dat best in de rubriek Bestrijding malware & virussen

 

 

 

Ik heb het probleem intussen kunnen oplossen. In het Google Mapsforum vond ik precies hetzelfde probleem: Kaart wordt niet geladen : "Ik heb de instelling voor het accepteren van cookies moeten aanpassen. Ik gebruik Internet Explorer en ben van "normaal-hoog" moeten overgaan naar "normaal" (Internetopties - Privacy - Normaal). De cookies voor Google Maps zijn nu terug geïnstalleerd en alles werkt naar behoren".

 

Nadien heb ik de instelling terug van Normaal naar Normaal-hoog geplaatst en... alles werkt verder zoals het moet! Waarom het nu wel werkt, weet ik niet, maar het probleem is opgelost!

De kaarten werden niet getoond omdat er geen cookie was en er ook geen kon geplaatst worden.

Door de instelling "normaal-hoog" wordt het plaatsen van cookies geblokkeerd.

Met "normaal" kunnen er wel cookies geplaatst worden.

Ga je daarna terug naar "normaal-hoog", blijven de geplaatste cookies bestaan en kan google maps normaal werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Als ik het goed begrijp zal dit probleem zich opnieuw voordoen als de cookie verwijderd wordt. Heel waarschijnlijk is dit gebeurd door het gebruik van Ccleaner die (normaal gezien) de cookies verwijdert. Nu weet ik hoe dit probleem op te lossen is!!!

Nu weet ik ook hoe ik een topic kan sluiten! Ik wacht nog eventjes om deze topic te sluiten.

Ik ben blij met de uitleg over RSIT, die ik heel waarschijnlijk wel eens zal laten werken op mijn laptop.

Dagelijks bekijk in de "Nieuwe inhoud" om de problemen van andere gebruikers te bekijken en... ervan te leren. Ik vind deze website zo interessant dat ik deze geplaatst heb in de Werkbalk Favorieten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik ben blij met de uitleg over RSIT, die ik heel waarschijnlijk wel eens zal laten werken op mijn laptop.

Dat mag je doen maar dan moet je wel het logje plaatsen voor analyse want RSIT verwijdert geen besmettingen.

Het maakt enkel een overzicht van wat er allemaal actief is op je systeem.

We hebben hier enkele goed opgeleide medewerkers die een dergelijk logje kunnen lezen en interpreteren om zo met een ander programma'tje de besmettingen te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als ik het goed begrijp zal dit probleem zich opnieuw voordoen als de cookie verwijderd wordt. Heel waarschijnlijk is dit gebeurd door het gebruik van Ccleaner die (normaal gezien) de cookies verwijdert. Nu weet ik hoe dit probleem op te lossen is!!!

Je kan CCleaner ook instellen dat de cookies niet verwijderd worden.

Start Ccleaner op en klik op Cleaner.

Klik dan op de tab windows.

Kijk dan bij Internet Explorer en haal het vinkje weg bij cookies.

Andere browsers vind je onder de tab Toepassingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.