Ga naar inhoud

OPMAAK PLANNING


bbi

Aanbevolen berichten

Beste,

Doordat we als bureau met meerdere medewerkers aan de slag zijn is een goede planning maken niet onbelangrijk.
De bedoeling zou daarom zijn de zaakvoerder de planning opmaakt voor zijn medewerkers. In bijlage kan U hiervan de start van het bestand vinden.


In tabblad 1 staat de planning op lange termijn. Via kleur en beginletter van de persoon die aan een project moet werken kan dit door de zaakvoerder aangeduid worden.

In week 5 staat zo een voorbeeld uitgewerkt.
De bedoeling is nu om in tabblad 2 een weektabel te krijgen wie waaraan bezig is dat makkelijk door de zaakvoerder geraadpleegd kan worden.
Dit is nu maar een kleine lijst aan projecten, uiteindelijk zijn dit er zeer veel, waardoor deze tabel veel overzichtelijker gaat zijn.

Nu dat voor mekaar krijgen lukt me niet.
Ik heb via INDEX/hor.zoeken/vergelijken/.. zitten zoeken....
Kan iemand me aub hiermee helpen?
Bedankt.

vraag planning.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

bbi,

 

Het valt op dat je je problemen op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander van zijn van het gelijktijdig posten van eenzelfde probleem op meerdere forums.

Het is uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.