Ga naar inhoud

Koptelefoon werkt niet geluid blijft uit laptop komen


hassan00

Aanbevolen berichten

Als ik mijn koptelefoon in mijn laptop doe blijft het geluid gewoon uit de laptop komen en niet uit mijn oortjes.  Heb deze laptop al maanden en nog nooit problemen mee gehad. Maar sinds een paar dagen werkt mijn koptelefoon niet meer. Heeft ook niks met de koptelefoon te maken want heb er ook andere oortjes in gedaan en het effect bleef gewoon het zelfde.

 

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee er staat alleen maar pictogram van luidspreker. Er staat nergens koptelefoon ook als ik klik op verborgen pictogrammen zie ik geen hoofdtelefoon

 

Ik vermoed dat je ergens anders aan het zoeken bent.

 

Je moet naar configuratiescherm-> geluid gaan en niet bijvoorbeeld naar apparaatbeheer.

 

Gebruik de Windows+ X toetsencombinatie, je ziet een snelmenu links beneden.

Klik daar op configuratiescherm, in het venster dat je dan krijgt klik je op geluid.

In het venster geluid klik je op het tabblad afspelen, staat normaal al als eerste.

 

Een andere mogelijkheid is dat je met de rechtermuisknop op het geluidsicoon klikt naast de klok.

Kies dan afspeelapparaten.

 

Je krijgt dan onderstaand venster.

 

post-9560-0-04887200-1424592382.png

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef in je volgend bericht het merk, model en modelnummer van je laptop.

 

Voer ook de twee onderstaande zaken uit.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

 
 

 

Ga naar Start -> Alle programma's -> Bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.