Ga naar inhoud

Kan niet inloggen in windows. (paars scherm)


Octaaf

Aanbevolen berichten

Probeer eens het volgende.

 

Open het opdrachtprompt als administrator.
Tik in: DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth en druk enter (let op de spatie voor elke /).

Wacht tot de instructie is uitgevoerd ; dit kan 15 tot 20 minuten duren.

Typ dan sfc /scannow in het opdrachtprompt en druk enter. (let op de spatie voor de / ).

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.
Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ingevoerd dat ik geen wachtwoord meer in hoef te voeren en als ik hem opnieuw opstart in normale modus krijg ik dit:

 

Semi veilige modus en ook weet niet. mijn scherm is wel gewoon normal heb nu 1920:1080 maar op de achtergrond staat nog steeds veilige modus, kan geen filmpjes op youtube kijken, rechtsonder zie je dat ik geen internet verbinding heb... Dus ik kom nu automatisch in veilige modus??

post-26998-0-59628000-1425061607_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Held!

Hij start weer gewoon op... zou het zo iets gemakkelijks zijn geweest om geen wachtwoord in te stellen??

Held is veel gezegd ;)

Was één gokje !!!

Fijn te horen,dat pc terug normaal werkt :) hopelijk blijft het zo!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.