Ga naar inhoud

Laptop start maar meldt elke keer een fout.


Egofortis

Aanbevolen berichten

Nadat ik 2 dagen weg was, heeft mijn laptop een probleem gekregen uit het niks, voor ik weg ging werkte alles perfect.

Ik heb een medion erazer x6817 laptop.

Bij het drukken op de power-on knop krijg ik eerst deze beeld:

 

post-29485-0-22417700-1426781324_thumb.j

 

Hier achter krijg ik direct deze beeld waar het fout staat vermeld:

 

post-29485-0-85595600-1426781390_thumb.j

 

 

Ik heb al heel veel op verschillende forums zitten rond kijken wat het probleem zou kunnen zijn.
Iedereen zegt dat je bij deze probleem in je bios moet geraken en daar de boot terug juist ranschikken, nog is er bij deze kans dat het probleem in het harde schijf zit, dat deze gewoon kapot is, om dit na te kijken heb ik een andere hardeschijf geplaatst, en het holp dus niet, nog altijd de 2 opeenvolgende beelden te zien.

 

Wat mijn GROTE probleem is, IK KAN NIET IN DE BIOS GERAKEN.
Of ik nu bij het startscherm f2, f12, DEL... (alles geprobeerd) druk, gebeurt er niks.

Alleen als ik fn+f2 druk voor de eerste scherm met medion en intel logo verschijnt, gebeurt er iets anders, er is continu zwarte scherm en als ik bij deze het laptop wil afsluiten moet ik veel langer op de power-on knop drukken dan normaal.

 

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.