Ga naar inhoud

zwart scherm


guidobos

Aanbevolen berichten

hallo,

als ik nu mijn pc opstart of gewoon dichtklap , en terug open doe, werkt hij terug normaal, ik ga u deze week na een paar keer te testen u een antwoord geven, in elk geval bedankt voor uw MIRAKEL oplossing, een klein vraagje, nu u al mijn pc gegevens hebt, kan ik iets doen om hem iets sneller te maken, daar hij zeer traag is.

nogmaals, dank u    dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Best geen stappen overslaan. Ik stel dan ook voor om het probleem van je trage pc aan te pakken van zodra je ons kunt melden dat je huidige probleem echt opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er toch naar uit dat het probleem bij de videokaart(en) zit.

 

Indien er met de hardware iets mis is dan is het over en uit.

Indien de drivers corrupt zijn dan kunnen die hersteld worden.

Doe daarom dit eens:

 

Verwijder de batterij eens en werk enkel op netstroom. Ik wil hiermee een conflict van een eventueel defecte batterij uitsluiten.

 

Ga naar het zoekvak en type devmgmt.msc en druk ENTER.

Apparaatbeheer wordt nu geopend.

Ga naar "Beeldschermadapters". Ik verwacht dat daar twee adapters staan. Een AMD en een Intel.

Klik met de RE muisknop op de AMD adapter en kies "Installatie ongedaan maken".

Herstart de computer.

Windows zal melding maken van nieuw gevonden hardware en de driver automatisch opnieuw installeren.

 

Doe hetzelfde met de Intel driver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zit daar wel slechts in de BIOS. Je hebt de pc dus niet zoals gevraagd opgestart in de veilige modus.

 

Start de computer op en tokkel op de F8 toets. (Zie ook bij Opgelet:)

Je komt nu in een zwart scherm met witte letters. Ga met de pijltoetsen naar “Veilige modus” en klik op “Enter”.

Klik in het volgende venster (Windows opstarten) nogmaals op Enter.

Log in op je account.

In het volgende venster klik je op JA. (NEEN is om naar een herstelpunt te gaan).

 

Opgelet:

Bij sommige pc's krijg je echter eerst nog een venstertje waar je moet aangeven via welk medium je wil opstarten. Dat is dus van de HDD (harde schijf) hé. Die selecteer je dan ook en druk dan op ENTER, maar DIRECT er achteraan ook terug op F8 tokkelen. Nu krijg je dan het eerder vermelde opstartmenu om naar de veilige modus te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.