Ga naar inhoud

beeld valt weg tegelijk met firefoxafsluirting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

En een mededeling.

 

Ik heb al heel lang in "taakbeheer: "Iastoricon"zien staan,en geen idee wat het was,maar had wel het idee dat het stond te vertragen of adnerszins energie at.

Het is van Intel Rapid Storage Technology, en kan prima verwijderd worden.Wat het doet,is me nog steeds niet duidelijk,maar ik weet zeker dat t nu niets meer doet ;)

 

 

 

En ik heb een andere ontdekking gedaan. BIj "deze pc"kan je via de eigenschappen de schijfstations zien,en ik zag dat station C aanzienlijk minder megabytes had. Hij is van circa de standaard 805 naar 765 gegaan.

 

Waar is die circa 30 gebleven?

 

Ik heb geen films,fotos,documenten of muziek op de pc staan,en geen andere ruimte innemende videobeeldbewerking/muziekbewerkingsprogrammas,  games en dergelijke op de pc staan.

 

Noch heb ik als administrator het volume van C verkleind,en ook niet die van D vergroot.

 

 

Verder heb ik (bij mijn weten ) alle cookies,en tijdelijke bestanden verwijderd.

 

 

Ik voeg meteen een foto toe.Waar nu 765 staat,staat normaal gesproken 805 .

 

 

 

 

 

 

 

post-16123-0-74687400-1428351740_thumb.jpost-16123-0-44307300-1428351845_thumb.j

aangepast door bm.silverlake
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Staat adcleaner wel of niet in de config lijst met programma's en onderdelen?

Neen, AdwCleaner staat niet in die lijst omdat het niet geinstalleerd wordt maar rechtstreeks uitgevoerd.

 

 

 

Ik heb al heel lang in "taakbeheer: "Iastoricon"zien staan,en geen idee wat het was,maar had wel het idee dat het stond te vertragen of adnerszins energie at.

Het is van Intel Rapid Storage Technology, en kan prima verwijderd worden.Wat het doet,is me nog steeds niet duidelijk,maar ik weet zeker dat t nu niets meer doet ;)

Dat is een tool van Intel die de toestand van de harde schijf monitort en waarmee je ook raid configuraties kan beheren.

Als je geen raid configuratie hebt, kan je deze tool best missen.

Je hoeft het daarom niet te verwijderen maar uitschakelen als opstarter, kan ook al veel doen.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap". Klik achtereenvolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Selecteer de juiste lijn en klik op uitschakelen.

 

Herstart dan de pc.

 

 

En ik heb een andere ontdekking gedaan. BIj "deze pc"kan je via de eigenschappen de schijfstations zien,en ik zag dat station C aanzienlijk minder megabytes had. Hij is van circa de standaard 805 naar 765 gegaan.

 

Waar is die circa 30 gebleven?

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Het installeren van updates kan hier een rol spelen.

Onze opruimacties kunnen ook meespelen omdat er telkens een herstelpunt wordt aangemaakt.

Die herstelpunten nemen ook heel wat plaats in.

Het downloaden van onze tools vraagt ook ruimte op de schijf.

Indien nodig bekijken we dit verder als de rest is opgelost.

 

 

Hoe staat het ondertussen met het uitvallen en firefox?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eerst onze malware tools opruimen en kijk dan nog eens naar de schijven.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.