Ga naar inhoud

HP Deskjet 2544 print niet, sommige pdf wel, kopieert wel


Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag een HP Deskjet 2544 gekocht. Deze print alleen geen word en powerpoint documenten af. Bij PDF bestanden print hij alleen het document met het rechtericoontje wel uit Doc1.doc. Ook de melding van powerpoint staat in dit document. Bij word geeft hij helemaal geen melding hierover. Ik heb hierover concact gehad met de winkel en zij adviseerde mij om niet de installatie cd maar een geupdate versie te gebruiken om te installeren. Ik heb de printer op de juiste wijze geïnstalleerd maar hij print in word en powerpoint niet. Ook na een systeemherstel en het opnieuw installeren van de printer blijft hij niet printen in word en powerpoint. Kan iemand mij uit de brand helpen of herkent iemand dit probleem?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

To use an alternate print driver for HP printers in Windows 7:

1. Click on the Start menu.

2. Click on Devices and Printers.

3. Right-click on your printer.

4. Select Printer Properties.

5. Click on the Advanced tab.

6. Click on New Driver.

7. Click Next.

8. Select HP from the first list.

9. Select Deskjet 450 from the second list.  If the 450 driver isn't there, use the Deskjet 990c driver.

10. Click Next.

11. Click Finish.

12. Click Apply.

13. Click OK to close the window.

 

 

Ga naar start-> configuratiescherm-> Apparaten en printers.

Klik met de rechtermuisknop op de printer en kies eigenschappen, ga dan naar het tabblad geavanceerd.

Klik op nieuwe driver. Klik op volgende.

Selecteer HP in de eerste kolom.

Selecteer Deskjet 450 in de tweede kolom. Als het model 450 er niet tussen staat selecteer je deskjet 990C driver.

Klik op volgende.

Klik op voltooien.

Klik op toepassen.

Klik op Ok om het venster te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ook geen effect. Hij stond al ingesteld op deze wijze. In de lijst met stuurprogramma's stond echter nog wel de oude printer. Ik vermoed dat deze nog niet helemaal is verwijderd terwijl ik dit al wel heb gedaan via programma verwijderen. Heb hem zelfs nog opgezocht via deze computer en hij was nergens te vinden. Ik ben ook al zelf wezen zoeken om via systeembeheer bij afdrukbeheer te komen, maar afdrukbeheer stond er niet bij bij systeembeheer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.