Ga naar inhoud

Windows 8.1 en Zune.


comima

Aanbevolen berichten

Zeer graag jullie hulp aub.

.Op mijn laptop windows 8.1 staat Zune omdat mijn smartphone een Nokia lumia 710 is en omdat ik dan die zune nodig heb om mijn zelfgemaakte videokes te kunnen bekijken en om de Nokia te updaten...

Wat zeeeer vervelend is dat op de zune laptop meer dan 1500 afbeeldingen staan !!! Meestal al de incredimail achtergronden die ik gebruik om mailekes door te sturen ! Die afbeeldingen selecteren om te deleten moet een voor een gebeuren...dan ben ik wel even bezig ...

Het liefst zou ik die zune verwijderen maar kan ik dan mijn videokes nog belijken op de Nokia en die updaten ?

Bedankt voor de hulp en vriendelijke groetekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie clarkie.

Zune heeft inderdaad niets te maken met incredimail, dat mijn e-mailprogramma is - telkens ik een mail stuur ( met incredimail dus ) komt de albeelding die ik gekozen heb in het opmaakprofiel in de zune van mijn pc...daarom staan die 1500 afbeeldingen daar...dat zijn allemaal afbeeldingen van gestuurde mails. Het kan natuurlijk ook zijn dat er iets in de instellingen van zune moet veranderd worden om die gebruikte incredimail-afbeeldingen niet meer in die zune te zetten...

Dank u voor de moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik Zune niet en heb er ook geen ervaring mee.

 

Van waar komt die gekozen afbeelding die je in incredimail gebruikt?

Waar vind je die map met de afbeeldingen terug, dus welke locatie op computer?

Je kan er ook een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen want beeld zegt vaak meer dan woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan onderstaande link je verder helpen?

 

http://www.windowsphone.com/nl-be/how-to/wp7/pictures/add-or-delete-albums

 

Maar voor dat je afbeeldingen verwijderd best even controleren in welke map die foto's staan, je zou wel eens afbeeldingen kunnen verwijderen uit mappen die je helemaal niet kwijt wil.

 

Misschien dat andere leden hier nog reageren die het programma Zune gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad wel iets gevonden via de instellingen van Zune en door op het een en het ander te klikken !

oa : Zune start nu niet meer automatisch als ik mijn Nokia aansluit op de laptop.

Zune zet niets meer automatisch van de Nokia op de pc's.

Ik heb de map Incredimail met die 1500 afbeeldingen kunnen deleten !

Bedankt.

Wat ik nu weer niet weet...is hoe ik op jullie site sommige berichtopties kan aanklikken, zoals een smiley, de opties blijven in een vage kleur, ook al heb ik Meer Berichtopties aangeklikt en kunnen niet aangeklikt worden…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.