Ga naar inhoud

Windows Live Mail paswoord w8


aussie

Aanbevolen berichten

Na een crash ben ik alle mails kwijt van de laatste jaren. Pc-speciaalzaak kon deze niet meer redden, omdat ik deze terug naar fabrieksinstellen plaatste met de wizard.... Zeer vervelend, maar zal nu toch de tijd nemen voor regelmatige back-up.

Windows Live Mail instellen lukt, omdat ik de instelling kan overnemen van mijn vast toestel. Het paswoord ken ik niet meer.
In het verleden leerde ik in een cursus dat er software is dat je het paswoord kan zien op de vaste pc en zo invoegen in mijn laptop.
De naam ken ik niet meer. Kan iemand hier helpen of andere suggesties doen?   (Windows 8 - skynet als provider)

 

Als deze vraag niet mag worden gesteld, gelieve dit bericht te verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn te lezen dat je probleem is opgelost.

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.