Ga naar inhoud

Van W10 terug naar W8.1


marc.w

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb een tijdje W10 gehad en was daar tot nu tevreden over. Maar omdat in de nieuwe previeuw 10041 mail niet meer werkt en de laptop ook veel te traag geworden is dacht ik eraan om terug te keren naar W8.1

Maar , helaas , ik heb ook al een hele tijd niet meer de mogelijkheid om te kiezen in het opstartscherm tussen W10 of Rollback , wat in de beginne (met de vorige build ) wel kon.

Dus ,een simpele ziel als ik denkt dan : stop de W8.1 opstartschijf in je laptop en klaar is kees.

Dat was buiten W10 gerekend! Ik kan de schijf wel opstarten als W10 loopt maar na het invoeren van de productcode en na het aanvaarden van de voorwaarden krijg ik een scherm met de mededeling  : "Er is iets mis gegaan"  en dat is het.

Iemand een idee hoe ik terug naar W8.1 kan gaan?

DankU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's ferm.

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat er geen antwoord komt ben ik maar blijven voortproberen en het spreekwoord klopt nog steeds : "De aanhouder wint!"

 

 

 

Van mij mag je het gerust verwijderen , niemand heeft hier iets aan.

 

 

 Ik heb het onderwerp even heropend want leden zouden hier wel iets aan hebben als je ook de oplossing zou plaatsen. Bij deze......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik heb geen geheimen hoor! Het is gegaan zoals gezegd : blijven volhouden...ik ben zeker drie keer opnieuw gestart vanaf de W8.1 dvd. Pas bij de derde herstart kreeg ik eindelijk de mogelijkheid om format uit te voeren op de C ,waarW10 stond en daarna een clean install te doen. Ik moet zeggen dat ik ten zeerste verbaasd was om mijn oude bestanden , een paar foto's en wat muziek , terug te vinden op de D partitie.

Niks bijzonders dus , gewoon veel geduld gehad.

Of , zo valt me nu in , veel geluk gehad?

Met vriendelijke groeten van Marc en steeds bereid om meer te vertellen van mijn avontuur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.