Ga naar inhoud

Gmail alias account


Aanbevolen berichten

ter attentie van 'kweezie wabbit',

 

 

 

Hallo,

 

Alles goed begrepen ! Bedankt voor de update !

 

Heb toch een vraagje ?

 

Vermits ik mijn Gmail account heb aangepast, is het mogelijk dat ik mijn contacten (meer dan ... 50) nog zou kunnen recupereren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het zit anders...Wat heb ik gedaan. Ik had problemen met mijn eerdere Gmail account. Dus heb ik mijn voornaam na mijn familienaam geplaatst...met als gevolg dat ik mijn contacten plus mijn gearchiveerde belangrijke zaken niet meer voorhanden heb !

 

Denk u dat ik 'die gegevens' nog zou kunnen recupereren?. Het herstellen van mijn eerdere Gmail account lukt mij niet...ook niet met Google authenticator. Maar op mijn Android Samsung tablet, krijg ik nog steeds alle e-mails verzonden naar mijn eerdere Gmail account (te beginnen met voornaam en familienaam !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je geen alias hebt aangemaakt maar een volledig nieuwe account.

Ja "oude" account bestaat nog steeds en dus kan je er nog mails naartoe sturen maar als je daar niet meer kan op inloggen, kan je de mails ook niet lezen.

Gebruik je de webmail of een lokaal mailprogramma zoals Outlook, Windows Live Mail of Thunderbird?

Als je een lokaal mailprogramma gebruikt, heb je dan daar de contacten ook niet opgeslagen?

 

Wat is het probleem eigenlijk met die oude account?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat mijn probleem is opgelost. U weet dat GMAIL een code stuurt naar je GSM (naar een vooraf geconfigureerde provider. Welnu, ik heb dat

uiteraard ook gevraagd, maar geloof mij, er werden naar mij, via Google Gmail misschien een tiental van die code (s) toegestuurd. Alleen heb ik die nooit ontvangen. Waarschijnlijk een probleem van een Google 'server'. Wie weet ?!

 

Gisteren, verschrok ik dan ook, dat al die gevraagde code (s) zomaar binnen kwamen op mijn smart phone. Ik heb deze oude code (s) gewist en een nieuwe code aangevraagd en hierdoor is mijn GMAIL account terug herstelt.

 

Ik sluit hiermee dit ontwerp, en ik bedank u ten zeerste voor je geduld en deskundige uitleg !

 

Mvgr,

 

 

Velibor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.