Ga naar inhoud

Fotobestand is beschadigd of mogelijk te groot?


minihavertje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb gisteren van een goede vriend van mij een aantal foto's toegezonden gekregen van zijn vakantie. Hij kan deze foto's niet meer openen, want via windows Photo Viewer geeft de computer aan dat dit bestand niet kan worden geopend, want het is mogelijk beschadigd of te groot. Ik heb mijn virus en malware scanner er al overheen gegooid en die kan niks vinden. Ook via Recuva heb ik al geprobeerd deze bestanden terug te halen. Heeft hier iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag was eigenlijk of de topic starter toevallig de persoon is die jouw de foto's gestuurd heeft? Maar blijkbaar niet.

 

Waarom stuurt je vriend foto's door die niet geopend kunnen worden?

Welke bestandsextensie hebben die foto's?

je vriend kan beter hier zelf een topic plaatsen om te zien wat er juist aan de hand is, lijkt me stukken gemakkelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me toch beter dat we het probleem proberen oplossen vanaf de computer van je vriend omdat daar al het probleem zich stelt.

 

Je kan wel de foutmelding hier in een volgend bericht plaatsen door er een printscreen van te maken en als bijlage in je volgend bericht te plaatsen.

 

Hoe je een bijlage in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.