Ga naar inhoud

Audio bestand blijven afspelen tijdens vertoon van alle dia's -


Snoeshaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Beste Clarkie

Ik weet wel wat er fout gaat, maar niet waarom.

Zie eerste printscreen. 'Tijdens dia's afspelen' is aangevinkt en zou dus moeten werken.

Maar als ik vervolgens naar deelvenster animaties ga om de effect opties in te stellen (zie tweede print screen)

dan zet  hij op het moment dat ik dat doe het vinkje' tijdens dia's afspelen' weer uit,  links boven in het scherm zie je op de tweede printscreen dat het vinkje weg is en je kunt het daar ook niet weer aanzetten. De vraag is waarom zet hij dat vinkje uit? En als hij het vinkje uitzet zet hij de effect opties ook weer uit.

Met vriendelijke groet,

Snoeshaan

post-6976-0-17907600-1431723544_thumb.pn

post-6976-0-32558200-1431723554_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

Er zijn geen andere animaties. Alleen geluidsfragmenten en songteksten. Verder niets. Er moet misschien ergens in de geluidsinstellingen (ik heb Windows 8) een instelling zijn die "tijdens dia's afspelen" overruled.Of kan dat ergens in de muziekfiles (wma of mp3) zitten? Op deze computer heb ik PowerPoint 2013 (office 365) . Ik heb het op een andere laptop met Windows 7 geprobeerd en PowerPoint 2010, maar daar ook hetzelfde resultaat.

Groet

Snoeshaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie

Zolang ik in dia 3 blijf, blijft de muziek lopen. Ik kan echter niet alle tekst van 1 liedje op 1 dia zetten, vandaar dat ik 6 dia's voor dit liedje nodig heb. Ik klik op dia 4 zodra ik de tekst nodig heb om te laten zien aan mijn publiek.

Ik heb een comtabiliteitscontrole gedaan (zie printscreen). Ik krijg de mededeling: "De mediaclips die in deze versie van PowerPoint zijn ingevoegd of bijgewerkt worden,als afbeeldingen opgeslagen". Kan dit er mee te maken hebben? Deze presentatie wordt opgeslagen onder de extensie: pptx. Zie tweede printscreen. Kan dat ermee te maken hebben. Misschien moet ik onder een andere extensie opslaan, de vraag is welke?

Groet

Snoeshaan

 

post-9560-0-24355100-1431785006_thumb.pn

 

post-9560-0-56433100-1431785025_thumb.pn

aangepast door clarkie
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in je vorig bericht de afbeeldingen aangepast..... meer bepaald het aanwezige e-mailadres/ account verwijderd.

 

Zowel de mediaclips als extensie voor opslaan heeft er volgens mij niks mee te maken.

En wat de oorzaak is weet ik helaas ook niet want op mijn computer werkt het perfect en kan dus daardoor ook niet de oorzaak vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.