Ga naar inhoud

OPgeladen maar toch uitvallen


selma

Aanbevolen berichten

Hallo

eerst en vooral ik ben hier nieuw en weet niet op het hier juist is geplaatst! ik hoop van wel

mijn probleem is het volgende:

ik heb een medion laptop amd turion bijna 2 jaar oud en hij valt soms zonder reden uit! batterij is nog goed opgeladen enz..! het vreemde is hij valt NOOOIT uit als ik de voedingskabel er gewoon in laat! dus zodra hij gewoon is uitgevallen ben ik verplicht de voedingskabel er in te laten anders geraak ik er niet op! batterij zijn echt niet leeg want soms stond hij nog op 100%

het is zo vervelend want je weet ten eerste niet wanneer hij uitvallen gaat! dus voor de zekerheid kabel er maar altijd aan laten steken! maar wat heb je aan een laptop als je verplicht ben kabel er in te laten steken!!

wie oh wie kan de oorzaak achterhalen en kan me hiermee helpen!

ik zou hier heel blij mee zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is je batterij hoogstwaarschijnlijk kapot...

Maakt die batterij nog goed contact, ik heb al gezien dat de batterij juist iets te klein was en daarom slecht contact maakt.

Papiertje ertussen knellen, en het werkte weer als een tierelier:-)

De laptop is wel 2 jaar oud maar heb je misschien nog garantie?

Welk merk en type is die laptop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de snelle reactie!!

hmm batterij kapot? :s hij valt niet altijd uit dat vind ik zo vreemd! en nog vreemder hij valt NIET uit met kabel eraan!!

en oh ja hij heeft nog garantie! maar ik wil hem niet opsturen! ik heb echt schrik heb zoveel negatieve reacties gelezen over de service en de mooie facturen die ze durven opsturen omdat het zogezegd niet onder garantie zit! maar ik denk eens eerst te bellen en het toch maar te overwegen!

en bij mij zit de batterij er wel goed in veronderstel ik!!

ik heb al zoveel andere oorzaken gehoord van iedereen

de 1 zegt laptop is te warm, er zit stof in, accu is versleten .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij uitvalt wanneer hij op de batterij werkt en niet uitvalt op netstroom is er wel degelijk iets mis met de batterijvoeding.

Heb je de mogelijkheid om een andere batterij (van een vriend ofzo) te proberen.

Of jou batterij proberen in een andere laptop.

Het kan zijn dat de batterij zelf nog goed is maar dat het inwendig systeem voor batterijvoeding mankementen vertoont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aarondk1

het is een medion laptop zoals in de eerste post is te zien :)

het kan aan het contactpunt liggen van de accu naar de laptop zelf.

valt hij uit als je hem oppakt? of ook gewoon als hij al een tijdje stil staat.

mocht hij uitvallen als u hem beweegt, haal de accu er dan eens uit en doe daarna tussen de accu en de laptop (ertussen! niet eronder) een stukje papier zodat hij steviger vast zit.

mogenlijk kan dit wel helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.