Ga naar inhoud

driver power state failure Asus


peutie

Aanbevolen berichten

hallo,


Wij hebben een nieuwe Asus N551JX-CN138H-BE aangekocht vorige week zaterdag bij Coolblue.Tot gisteren werkte hij perfect,maar vandaag kreeg ik de melding:

:(
er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart.Er worden foutgegevens verzameld.Hierna wordt de computer opnieuw opgestart (60% voltooid).


Als u meer wilt weten,kunt u later online zoeken naar deze fout:DRIVER_POWER_STATE_FAILURE



Mensen die me kunnen helpen met dit aub?
heb gelezen dat dit vaker voorkomt bij Asus vind het gewoon erg dat dit met een nieuwe laptop gebeurt.
Zou iets zijn met de drivers en die ik zou moeten updaten,degene die ge'updatet moeten worden moet een gele 3hoek bij staan maar die heb ik nergens bijstaan.


Hulp Hulp Hulp aub 

post-31474-0-28553200-1432839236_thumb.j

aangepast door peutie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Best zet je de laptop terug naar fabrieksinstellingen maar stel eerst je persoonlijke bestanden veilig, weet je niet hoe je dat moet doen geef dan in je volgend bericht het model en modelnummer door.

Heb je nadien nog het zelfde probleem maak je best gebruik van je garantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best zet je de laptop terug naar fabrieksinstellingen maar stel eerst je persoonlijke bestanden veilig, weet je niet hoe je dat moet doen geef dan in je volgend bericht het model en modelnummer door.

Heb je nadien nog het zelfde probleem maak je best gebruik van je garantie.

ja maar fout moet toch een reden voor  zijn?

dit is het model N551JX-CN138H-BE

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op blz. 92-93 van deze handleiding wordt uitgelegd hoe je de pc kan terug zetten naar standaardinstellingen.

ja maar dan moet ik alles weer opnieuw installeren van programma's? :/

is er echt geen andere manier ?

en als ik dan terug zet,kan het toch altijd terug keren want het probleem is niet opgelost? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt pas een week geleden een nieuwe laptop gekocht lijkt me logisch dat er zich dan nog geen zulke problemen stellen.

 

Heb je recent nieuwe hardware aangesloten? Verwijder alle eventueel aangesloten hardware.

Stelt het probleem zich dan nog is de beste optie om de laptop terug te zetten naar een toestand zoals de dag van aankoop.

Doet het probleem zich dan nog voor moet je gebruik maken van de garantie.

 

Als je een nieuwe computer koopt en je installeert dan software en persoonlijke bestanden  zou men een back-up (image) moeten maken, helaas... in praktijk gebeurt dit zelden met de gekende gevolgen.

Een back- up (image) kan je heel gemakkelijk en bovendien met gratis software uitvoeren.

 

In jouw geval heb je de keuze tussen het terug zetten naar fabrieksinstellingen of het vernieuwen van de computer.

Bij het vernieuwen behoud je eigen bestanden en geïnstalleerde toepassingen. Deze methode staat ook beschreven in de handleiding uit bericht 4 op blz. 91.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt pas een week geleden een nieuwe laptop gekocht lijkt me logisch dat er zich dan nog geen zulke problemen stellen.

 

Heb je recent nieuwe hardware aangesloten? Verwijder alle eventueel aangesloten hardware.

Stelt het probleem zich dan nog is de beste optie om de laptop terug te zetten naar een toestand zoals de dag van aankoop.

Doet het probleem zich dan nog voor moet je gebruik maken van de garantie.

 

Als je een nieuwe computer koopt en je installeert dan software en persoonlijke bestanden  zou men een back-up (image) moeten maken, helaas... in praktijk gebeurt dit zelden met de gekende gevolgen.

Een back- up (image) kan je heel gemakkelijk en bovendien met gratis software uitvoeren.

 

In jouw geval heb je de keuze tussen het terug zetten naar fabrieksinstellingen of het vernieuwen van de computer.

Bij het vernieuwen behoud je eigen bestanden en geïnstalleerde toepassingen. Deze methode staat ook beschreven in de handleiding uit bericht 4 op blz. 91.

Enkel draadloze muis zit er op aangesloten

zal eerst dan vernieuwen proberen  bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.