Ga naar inhoud

Probleem met .avi


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal filmpjes opgenomen die ik graag op mijn pc, os linux mint 17, zou afspelen. Als programma's kan ik beschikken over de standaard mee geleverde "video" en een zelf geïnstalleerde VLC. De filmpjes hebben een extentie .avi maar dit bestand wordt blijkbaar door geen van beiden ondersteund of ik doe iets mis. Hoe los ik dit op.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo fcbrugge,

misschien iets duidelijker zijn van mij. De filmpjes gaan over de kids van mijn zoon. In de persoonlijke map zijn ze inderdaad te openen. Hij zet ze echter op facebook en van daaruit lijkt het niet mogelijk te zijn om ze te zien, maw, eens ze online staan lukt het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Ben niet zo thuis met facebook,welke Linux heb je ?MInt17 en...?

Lukt om andere filmkes te bekijken op face?

Zelf eens test gedaan op face met Zorin(ook Linux)kan filmkes afspelen,natuurlijk zijn het geen AVI.

Krijg je één foutmelding van Flash player???...of andere melding???

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf heb ik ook geen facebook maar zoals boven vermeld, kan mijn zoon, eens ze op fb staan, niet meer kijken (hij heeft ook os 17.1). Hij kan blijkbaar wel filmpjes bekijken indien ze niet in .avi staan. Rare is, vanuit persoonlijke map lukt het wel, vanaf fb niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.