Ga naar inhoud

Constant BSOD's E22w7x64.sys


Keniol

Aanbevolen berichten

Ga naar de site van ESET Online Scanner.
Klik op de knop “Run ESET Online Scanner”
In een apart scherm krijg je de vraag om EsetSmartInstaller te downloaden
Klik op de link van esetsmartinstaller_enu.exe en dan start de download automatisch op.
Kies voor “Download” van dit bestand.
Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetsmartinstaller_enu.exe
Zet een vinkje bij “YES, I accept the Terms of Use”
Klik op “Start”
Klik op "Advanced settings"
Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Remove found threats
  • Scan archives
  • Scan for potentially unwanted applications
  • Scan for potentially unsafe applications
  • Enable Anti-Stealth technology



Klik op “Start”
De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.
Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is.

Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage. Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb geen idee, kan op het internet ook niet zoveel over die foutmelding. Tenminste niet iets wat werkt bij mij...

Ik hoop dat jullie nog ideeën hebben wat eventueel zou kunnen werken. Of ik zou een mail naar MSI moeten sturen als het aan het moeder board zou kunnen liggen.

 

Ik hoor graag van jullie.

Groet,

Sijbren

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een mail sturen kan nooit geen kwaad, niet geschoten is altijd mis.

 

Maar in je eerste post zeg je dat je al Windows overnieuw geïnstalleerd hebt, de driver die je toen installeerde was dat de laatste driver die je beschikbaar was bij MSI of heb je de driver vanop de support CD gebruikt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.