Ga naar inhoud

Software herstelkit voor HP Pavilion P6000


Bektronics

Aanbevolen berichten

Beste vrienden.

 

Onlangs heb ik een desktop in mijn bezit gekregen van een vriendin van mij met volgende spec's.

Desktop HP Pavilion P6000 series

Model nr: P6560be

Product nr: WY415EA#AK6

Serie nr: CZC0261SPC

Windows versie : Win 7 Home Premium OA

Zij heeft zelf de HDD verwijderd en volledig vernietigd omdat er gevoelige informatie opstond.

Eén ding is ze uit het oog verloren dat er ook op deze HDD een partitie aanwezig was waar haar herstelsoftware opstond. Deze is dus ook mee vernietigd met de rest.(En geen back up disk gemaakt)

Ze zou nu graag willen dat er een andere HDD in geplaatst wordt en er opnieuw de software ongeplaatst wordt.

De HDD zou een WD 1003FZEX Sata 64MB cach zijn en 1.0TB groot zijn, uiteraard van het merk Western Digital en uit de Black serie.

Ik heb eerst even rond gekeken en HP heeft op zijn site wel Recovery kits staan maar juist niet meer van dit type pc.

Mijn vraag is nu: zijn er mensen onder jullie die nog recovery disk's liggen hebben van dit type pc.

Voor de windows versie kan ik altijd nog een freeware Linux installeren, want ik zou de pc willen gebruiken in de toekomst als NAS.

Alle informatie is welkom natuurlijk.

Alvast bedankt voor jullie inspanningen en hopelijk een positief antwoord.

 

MVG

André

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.