Ga naar inhoud

Driver Oude Scanner ACER SZW 4300u Model 6678 OUE


Aanbevolen berichten

Beste, 
 

 

Op mijn systeem staat een Windows 7 en office 2010.

Ik heb getracht hierop mijn oude Acer Scanner terug te installeren maar zonder resultaat omdat hij geen gepaste driver vind, hoe los ik dit op ?

Gegevens Scanner.
Merk :             ACER ( Color Flatbed Scanner )

Type :             SZW 4300u

Model :           6678-OUE

Kabel :           USB

 

Kenissen hadden mij aangeraden om dit via :  

http://www.eightforums.com/drivers-hardware/16245-old-acer-benq-scanner-drivers-x84-x64.html te proberen of via http://www.acer.be/ac/nl/BE/content/support#_ga=1.39219747.1256315482.1435233600

maar ik vind het niet.
Hoewel het een oude Scanner is bouwjeer 2000 maar ik deze slechts weinig gebruik is het te gek om een nieuwe aan te schaffen.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit oplos en stap voor stap door het juiste programma geraakt tot een goede oplossing.
Ik ben zelf niet ter zake kundig en een leek op dit gebied.
Bij voorbaat dank.

Mvgr. Herman Waeyen
 

aangepast door Asus
e-mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je e-mailadres werd verwijderd uit bericht #1, dit ter voorkoming van spam.

 

Downloaden van werkende drivers voor dit oudje via de fabrikant kunnen we al vergeten ... ook niet via de site van BenQ.

 

Krijg je hem werkend met VueScan ? ... niet gratis, wel een trial zodat je kan testen alvorens je overgaat tot aankopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat te lezen !

 

Als je binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.