Ga naar inhoud

instaleren win8.1 lukt niet


dieterborgers

Aanbevolen berichten

Hoi.
Ik probeer om opnieuw Windows 8.1te 
installeren, maar ik krijg steeds de volgende foutmelding :

fout 0xc1900101 - ox20003

ik heb een windows 8 laptop van MSI CR61 en na een systeemherstel lukt het me niet meer om win8.1 te instaleren, alle drivers en updates zijn gebeurt.
Elke suggestie / hulp is welkom
dank bij voorbaat

dieter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp staat op dit moment Windows 8 op de laptop en probeer je de update naar Windows 8.1 uit te voeren?

Stond Windows 8 ook bij de aankoop op de laptop?

 

Heb je een systeemherstel naar een bepaalde datum uitgevoerd of terug naar fabrieksinstellingen gezet of ........?

 

Op welke manier probeer je Windows 8.1 te installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat nu windows 8 op en deze stond er ook op bij aankoop van de laptop, ik probeer via windows store win 8.1 te installeren, het downloaden gaat goed maar als ik dan opnieuw opstart krijg in na een paar uur een foutcode. de systeemherstel was terug naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp staat op dit moment Windows 8 op de laptop en probeer je de update naar Windows 8.1 uit te voeren?

Stond Windows 8 ook bij de aankoop op de laptop?

 

Heb je een systeemherstel naar een bepaalde datum uitgevoerd of terug naar fabrieksinstellingen gezet of ........?

 

Op welke manier probeer je Windows 8.1 te installeren?

er staat nu windows 8 op en deze stond er ook op bij aankoop van de laptop, ik probeer via windows store win 8.1 te installeren, het downloaden gaat goed maar als ik dan opnieuw opstart krijg in na een paar uur een foutcode. de systeemherstel was terug naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.