Ga naar inhoud

open office writer


Engelbewaarster3
 Delen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je de OpenOffice niet gewoon verwijderen via Configuratiescherm -> Software ? En daarna het volledig programma opnieuw downloaden en installeren ? Terug naar de fabrieksinstellingen is in dit geval absoluut (nog) niet nodig. Dat is enkel als je Windows-problemen mocht hebben, niet voor problemen met één of ander programma.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zou via Systeemherstel de PC eens kunnen terugzetten naar een oud herstelpunt. Ergens een datum nemen uit de keuzelijst, waarvan je zeker bent dat er toen nog geen problemen waren. Dat zou de PC moeten terugbrengen naar een toestand waarbij OpenOffice deze fout nog niet vertoonde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites


In je logje zitten sporen van twee antivirusprogramma's (Norton en AVG), wat geen goed idee is. Maar naar ik aanneem is AVG momenteel je actieve scanner. Mogen we dan Norton bij een volgende run volledig verwijderen van de PC ?

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7};c
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork;fs
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
C:\Program Files (x86)\AVG Web TuneUp;fs
ApnTBMon;s
vProt;s
APNMCP;s
vToolbarUpdater18.4.0;s
WtuSystemSupport;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
""=-;r64
"ApnTBMon"=-;r64
"vProt"=-;r64
C:\ProgramData\AVG Security Toolbar;fs
C:\ProgramData\AVG Secure Search;fs
C:\ProgramData\AVG Web TuneUp;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Roaming\VDownloader;fs
C:\Program Files\VDownloader;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Roaming\sweet-page;fs
C:\ProgramData\AskPartnerNetwork;fs
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Quick Scan
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
 C:\Program Files\VDownloader;fs
C:\Users\Default\AppData\Roaming\TuneUp Software;fs
C:\Users\Default User\AppData\Roaming\TuneUp Software;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Local\AVG Web TuneUp;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Locallow\AVG Web TuneUp;fs
c:\Windows\sysWoW64\config\systemprofile\AppData\Locallow\AVG Web TuneUp;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Locallow\VDownloader;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Roaming\VDownloader;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Local\VDownloader;fs
C:\Users\Brenda\AppData\Roaming\sweet-page;fs
C:\ProgramData\AVG Secure Search;fs
C:\ProgramData\AVG Web TuneUp;fs
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\VDownloader;fs
C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater;fs
[HKEY_USERS\S-1-5-21-1317670609-1908533779-1924947057-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"AVG-Secure-Search-Update_0715tb"=-;r64
C:\ProgramData\Avg_Update_0715tb;fs
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"ApnTBMon"=-;r64
"vProt"=-;r64
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork;fs
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"AVG-Secure-Search-Update_0715tb"=-;r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
"VDownloader"=-;r64
C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_0715tb_rel.job;f
C:\Windows\tasks\AVG-Secure-Search-Update_0715tb_RML.job;f
C:\Windows\tasks\AVG_SYS_TASK_0715tb_DELETE.job;f
C:\Windows\SysNative\tasks\AVG-Secure-Search-Update_0715tb_rel;fs
C:\Windows\SysNative\tasks\AVG-Secure-Search-Update_0715tb_RML;fs
C:\Windows\SysNative\tasks\AVG_SYS_TASK_0715tb_DELETE;fs
CHRdefaults;
{4F524A2D-5354-2D53-5045-7A786E7484D7};c
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
ApnTBMon;s
vProt;s
AVG-Secure-Search-Update_0715tb;s
APNMCP;s
vToolbarUpdater18.8.0;s
WtuSystemSupport;s
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...