Ga naar inhoud

HP pc start niet meer op sinds de laatste MS updates.


Nederbelg

Aanbevolen berichten

Komt niet meer uit het scherm.

Heeft uren aangestaan en gewacht.

Pc zeker 100 keer al opnieuw opgestart.

Dit is nu al de 5de keer dat een MS update mijn computer vernield.

(Heb de computer nodig voor mijn werk, commentaar van Microsoft helpdesk is alleen "kan wel eens gebeuren")

Nog meer tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb helaas geen herstelschijf.

Heb wel de pc inmiddels kunnen uitlezen en het blijkt geen hardware probleem te zijn.

De enigste mogelijkheid is Windows opnieuw installeren.

Ik kom wel in een HP helpprogramma als ik bij opstarten op F4 druk en daar staat deze herstel mogelijkheid.

(Helaas is daar geen mogelijkheid voor systeemherstel)

Ik wacht nog eventjes op tips en anders doe ik maar Windows hetstellen naar fabrieksinstellingen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kan je Windows 8 downloaden, klik er op Create media en kies de gewenste taal en Bitsversie.

Na het downloaden brand je het ISO bestand op een dvd via de functie image branden in je brandsoftware.

Voer dan eerst Automatisch herstellen uit, indien dat niks oplevert voer je systeemherstel uit.

 

Handleiding: http://www.pc-helpforum.be/topic/53685-systeemherstel-uitvoeren-met-de-windows-8-installatie-dvd/

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein probleempje, heb momenteel geen pc voor het te downloaden.  :P

 

Je geloof het natuurlijk niet, maar heb 5 computers en alle 5 blijven ze hangen in het opstartscherm. (Alle 5 zelfde types HP computers) Dit kan toch geen toeval meer zijn hè.

 

Ben bezig met 1 pc terug te zetten naar fabrieksinstellingen (Aan het wachten tot hij eindelijk eens klaar is met zijn Windows opstart instellingen)

Hopelijk dat ik dan, de andere computers kan ''redden'' met de online hersteldisk die je me aanbeveelt.

 

Heb op alle computers speciale software staan voor mijn werk en als ik deze programma's door een factory reset opnieuw moet gaan instellen, dan kan ik mijn lol wel weer op.   :angry:

Dank je wel Microsoft (Ze helpen me nog niet eens en zeggen alleen ''tja, kan gebeuren'') dit is trouwens nu al de 5 keer in 2 jaar tijd, dat een MS update mijn computers sloopt.

 

Ik laat weten of de andere computers ''gered'' kunnen worden, zodra ik een pc beschikbaar heb om de hersteldisk te downloaden.

 

Alvast bedankt voor je hulp en meld me weer snel met informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Heb op alle computers speciale software staan voor mijn werk en als ik deze programma's door een factory reset opnieuw moet gaan instellen, dan kan ik mijn lol wel weer op.   :angry:

Dank je wel Microsoft (Ze helpen me nog niet eens en zeggen alleen ''tja, kan gebeuren'') dit is trouwens nu al de 5 keer in 2 jaar tijd, dat een MS update mijn computers sloopt.

 

 

 

 

Dan zou je toch zeker een image (back-up) achter de hand moeten hebben, indien niet ligt de fout toch ook wel een beetje bij jezelf of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.