Ga naar inhoud

micro sd probleem


laurevl

Aanbevolen berichten

ik heb een micro sd kaart van 2 gb die door niets wordt herkend. ik vermoed wel dat ik ze ih verleden al heb gebruikt maar ik kan me niet direct herinneren wat erop staat. ik zou deze graag willen recupereren maar ze wordt niet gelezen.

als ik ze in de camera steek komt erop 'kaart is vergrendeld', in mijn gsm is er zogezegd geen sd aanwezig en op de pc verschijnt ze niet.

iemand een idee wat dit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet het er uit in schijfbeheer, wordt de kaart daar herkend ? ... schijfbeheer bereik je via Start -> Configuratiescherm -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer.

 

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

 

bedankt al voor de hulp, deze acties had ik zelf eens niet gevonden :)

dit is wat er staat

post-32257-0-95464700-1437672877_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er niet goed uit: je CD/DVD-station en je interne harde schijf zijn zichtbaar in schijfbeheer, maar ook hier is er geen SD-kaartje te zien ... :(

 

Aangezien dit kaartje in meerdere toestellen niet herkend wordt mag je ervan uit gaan dat het overleden is ... mogelijk heb je er nog garantie op ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.