Ga naar inhoud

Seagate BUP Slim 1TB niet meer zichtbaar


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een Seagate BUP Slim 1TB, het is eigenlijk al mijn 2e want mijn 1e crashte helemaal...

Momenteel is mijn probleem dat ik mijn HD niet zie in Mijn Computer, ook als ik het inplug hoor ik een geluidje spelen, iets zoals een alarm...

Ik heb al veel opzoek werk gedaan, sommige zeggen dat het een failure is in de HD, sommige zeggen dat het te weinig energiz krijgt, maar ik weet niet hoe dat te fixen. Ook in dezelfde sub-forum was al ongeveer hetzelfde maar die fix werkte niet voor mij :(

Ik hen ook respect voor mijn HD, dus ik heb het niet laten vallen ofzo, het zit zelf nog in het hoesje, alleen gaatje voor de kabel.

Bij mijn eerste wist ik dat het gecrasht was door alarm en flikkerend lichtje, momenteel heb ik geen flikkerend lichtje.

Hopelijk heeft iemand een fix of kan men zeggen dat het gewoon gecrasht is.

Alvast bedankt

Pieter Jan

PS: getypt met GSM, excuses voor fouten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet vermeld welke Windows versie je gebruikt....?

Indien je schijfbeer weet te vinden mag je er een printscreen van maken met de externe schijf aangesloten natuurlijk, en die afbeelding in je volgend bericht plaatsen. Anders vermeld je in het volgend bericht welke Windows versie je gebruikt.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses, vergeten

Ik heb Windows 8.1 64bit

Ik heb denk ik 32bit Java, ben van plan later up te daten maar heb geen wifi, ik werk via GSM met 4G.

Ook wil ik melden dat ik het vind in de apparatenbeheer lijst onder harde schijven, maar bij de comouterbeheer kan ik het niet vinden om een letter aan toe te voegen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt niet vermeld welke Windows versie je gebruikt....?

Indien je schijfbeer weet te vinden mag je er een printscreen van maken met de externe schijf aangesloten natuurlijk, en die afbeelding in je volgend bericht plaatsen. Anders vermeld je in het volgend bericht welke Windows versie je gebruikt.

 

 

Ook wil ik melden dat ik het vind in de apparatenbeheer lijst onder harde schijven, maar bij de comouterbeheer kan ik het niet vinden om een letter aan toe te voegen.

 

 

Zorg dat de externe schijf aangesloten is.

Schijbeheer bereik je via de de Windows  en- X toetsencombinatie. in het snelmenu dat je dan krijgt klik je op schijfbeheer.

Maak een printscreen van schijfbeheer en plaats die afbeelding in je volgend bericht.

 

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in je volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.