Ga naar inhoud

Driver probleem


johnnyboy

Aanbevolen berichten

Zegt de naam Avermedia je iets? Welk product gebruik je?

 

Een andere error wordt veroorzaakt door de driver genaamd halmacpi.dll, hier nog iemand met zulke foutmelding en een Dell.

Wat is de juiste oorzaak? Zijn er tijdens de upgrade andere drivers mee geïnstalleerd waardoor het probleem zich stelt?

 

Persoonlijk zou ik terug keren naar Windows 7.

is er een speciale reden waarom je naar Windows 10 wil gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De naam Avermedia zegt mij hellemaal niets ik heb geen idee ook wat het is wat voor produkt moet dat zijn wat ik gebruik . Nee er is geen speciale reden waarom ik naar Windows 10 ben gegaan gewoon uitproberen wilde ik het . Maar het probleem is niet op te lossen begrijp ik dan .

aangepast door johnnyboy
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, ik heb een Dell Inspiron N7010 van 2011 en hierop kan W10 ook niet geladen worden. Wordt niet ondersteund door Dell, dus blijf ik rustig verder doen met W7 en mijn volgende PC zal zeker geen Dell meer zijn.

Nog een tip: als je het W10 icoon in de werkbalk aanklikt zie je in de linker bovenhoek 3 streepjes klik hierop en dan zie je een tab "Controleer uw PC" klik dit aan en dan zal je zien of er een foutmelding staat die aangeeft waarom je W10 niet kan upgraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Nog een tip: als je het W10 icoon in de werkbalk aanklikt zie je in de linker bovenhoek 3 streepjes klik hierop en dan zie je een tab "Controleer uw PC" klik dit aan en dan zal je zien of er een foutmelding staat die aangeeft waarom je W10 niet kan upgraden.

 

 

Stafke

Ik kan die 3 streepjes niet vinden waar die tab staat met controleer uw pc .

Johnnyboy

 

 

post-9560-0-65361800-1439104200_thumb.jp

 

post-9560-0-88348000-1439104219_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik windows 7 er terug op zetten laat het me even weten hierbij stuur ik een paar printscreens..

Via het configuratiescherm kan je voor de optie kiezen Back-up maken en terugzetten (windows 7)  , maar wil geen back-up maken ik wil hem gelijk terugzetten naar windows 7 .

post-12489-0-58666000-1439142023_thumb.p

post-12489-0-84010700-1439142032_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.