Ga naar inhoud

Oudere versie IE installeren


ward01

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een nieuwe laptop gekocht met Windows 8.1 en daar is Internet Explorer 11 standaard op geïnstalleerd. Ik heb die laptop voor het werk ook nodig en daar gebruiken we een cms die optimaal functioneert in Internet Explorer 10. Bestaat er een mogelijkheid om terug te keren naar die versie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet Explorer 11 maakt deel uit van Windows 8.1 maar je hebt wel de mogelijkheid om IE 11 te laten werken zoals IE10, zie de info via deze link.

 

Kom je daarmee vooruit ?

 

Thx. Ik heb het gevonden, maar dat springt precies iedere keer terug naar Edge (11), waar kan ik dat opslaan? (kijk er wrs overheen)

aangepast door ward01
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Lukt het op volgende manier: open Internet Explorer en klik op de knop Extra en klik vervolgens op Instellingen voor compatibiliteitsweergave ... typ onder Deze website toevoegen de URL van de website die u aan de lijst wilt toevoegen en tik of klik vervolgens op Toevoegen.

 

Dat werkt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.